Hledáme administrativní podporu do našeho týmu v Olomouci! Ceníme si pečlivosti, spolehlivosti a příjemného vystupování. Těšíme se na Váš životopis! ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Pracovní náplň
- Vedení potřebné administrativy
- Vyřizování korespondence
- Vyhotovení jednoduchých statistik a výkazů
- Spolupráce na firemních akcích (zajištění ubytování pro hosty a jiné)
- Evidence objednávek
- Podpora při správě IT
Co požadujeme?
- Středoškolské vzdělání
- Pokročilá znalost práce v MS Office
- Znalost anglického jazyka na středně pokročilé komunikativní úrovni, německý jazyk výhodou
- Řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme?
- Stabilní práci na hlavní pracovní poměr
- Práci v příjemném kolektivu
- Možnost osobního růstu
- Příspěvky na stravování
- Lokalita: Olomouc
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu olomouc@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát