Hledáte práci v Plzni na administrativní pozici? Ovládáte anglický a německý jazyk, jste komunikativní a máte zkušenost se zákaznickým servisem? Pak hledáme právě Vás!!! Mezinárodní společnost s dlouholetou tradicí na celosvětovém trhu hledá do svého týmu posilu na pozici: SPECIALISTA BACK OFFICE s AJ a NJ/FJ
Pracovní náplň
- kontrola a zpracování objednávek
- evidence zakázek
- komunikace v AJ a NJ s odděleními v zahraničí
- dohled nad včasným a správným zajištěním objednávek
- reporting
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxi na administrativní pozici nebo v zákaznickém servisu
- výbornou znalost AJ a komunikativní znalost NJ nebo FJ
- znalost MS Office
- flexibilitu, komunikativnost a pečlivost
Co nabízíme?
- pružnou pracovní dobu
- práci v open office
- moderní pracovní prostředí
- vzdělávací a jazykové kurzy
- příspěvky na stravování
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát