Pojď pracovat k nám! Máme volnou židli. Třeba právě pro tebe. Plánování a organizování schůzek je pro tebe brnkačka, dovedeš si poradit i ve složitých situacích, nebojíš se odpovědnosti a domluvíš se anglicky? Zašli mi tvůj životopis s FOTOGRAFIÍ ještě dnes! Do týmu pro našeho významného klienta (advokátní kancelář) hledáme posilu na pozici: OSOBNÍ ASISTENT/KA (35-50.000 Kč)
Pracovní náplň
- Organizace diáře CEO
- Starost o osobní a pracovní agendu
- Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod.
- Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery, organizování obchodních schůzek a videokonferencí
- Zajištění itineráře zahraniční cesty
- Práce s interním systémem, včetně Excel
Co požadujeme?
- Min. SŠ vzdělání
- Reprezentativní vystupování a vzhled
- Znalosti balíčku MS Office
- Naprostou časovou flexibilitu, ochotu pracovat přesčas
- Středně pokročilou znalost angličtiny
- Kreativitu, umění pracovat samostatně
Co nabízíme?
- Zajímavou práci u renomované firmy, kde se ti doslova otevře svět
- 25 dní dovolené
- Stravenky za 120 Kč/den
- Zdarma přístup do fitek po celé ČR díky plně hrazené Multisport kartě
astnit pravidelných odborných i soft skills školení
- Neformální pracovní prostředí s milou atmosférou
- Nástup možný ihned
Místo výkonu práce: Praha Florenc
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát