Mezinárodně působící renomovaná společnost v oblasti správy osobních investic hledá asistenta / asistentku vrcholového managementu. Otevírá se možnost být součástí význačných projektů a komunikovat s prominentními klienty. Pokud máte zkušenosti s organizační podporou nejvyššího firemního vedení, pracovali jste v dynamickém prostředí investičních či právnických společností a ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovní, hledáme právě Vás! Zašlete nám svůj životopis s fotografií a rádi se s Vámi setkáme.
Pracovní náplň
- Komplexní organizační a administrativní zajištění a podpora kanceláře CEO.
- Komunikace s významnými klienty, osobní i obchodní komunikace, vyřizování korespondence.
- Organizace schůzek s klienty, zahraničními obchodními partnery, organizace diáře CEO.
- Příprava materiálů pro obchodní jednání, marketingové aktivity a dalších podkladů pro rozvoj podnikání.
- Správa dat, práce v interním CRM.
- Spolupráce s dalšími členy podpůrného týmu kanceláře a finančním oddělením.
Co požadujeme?
- Prokazatelné zkušenosti z předchozí asistentské práce pro vrcholový management.
- Zkušenost s prací v dynamickém prostředí oboru financí, práva či investic.
- Perfektní znalost práce s MS Office, zkušenosti s využíváním CRM systémů a práce s daty klientů.
- Pokročilá znalost anglického jazyka.
- Výborné organizační schopnosti, zodpovědný přístup a diskrétnost.
- Vysokou časovou flexibilitu, ochotu pracovat nad rámec klasické pracovní doby.
- Schopnost zvládat vysoké pracovní tempo a multitasking.
- Reprezentativní vystupování.
Co nabízíme?
- Nadstandartní finanční ohodnocení.
- Práce pro prestižní společnost a VIP klientelu.
- Možnost být součástí unikátních investičních projektů.
- Vzdělávací programy.
- 25 dní dovolené.
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu blatna@theones.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi.
Doporuč inzerát