Baví tě komunikace v angličtině? Jsi administrativně a zákaznicky orientovaný/á? Pak jsi náš člověk. Co neumíš naučíme a navíc máš možnost až 3 denního Homeoffice. Pošli CV a povíme si víc!
Pracovní náplň
- Správa a úhrady plateb
- Schopnost jednání se zákazníky/asertivita
- Komunikace se zákazníky
Co požadujeme?
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Zodpovědnost a organizovanost
- Možnost pro schopné absolventy
Co nabízíme?
- Homeoffice až 3 dny v týdnu
- 25 dní dovolené
- Bonusy
- Příspěvky na stravování
- Hrazené jazykové kurzy
- Firemní notebook
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Místo práce: Plzeň
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát