OFFICE MANAGER WITH ENG (30. - 35.000 Kč)

30000 - 35000 Kč

mzdové ohodnocení

Chcete zužitkovat svoje dosavadní zkušenosti z pozice office manager? Máte angličtinu na komunikativní úrovni a chcete ji denně využívat? Multitasking je Vaší silnou stránkou a máte rádi věci pod kontrolou? Pak hledáme právě Vás! Perspektivní zahraniční společnost působící v oblasti investičních fondů hledá posilu na pozici: OFFICE MANAGER WITH ENG (30. - 35.000 Kč)


Pracovní náplň

  • podpora pro nové i stávající klienty
  • komunikace s kolegy v zahraniční napříč odděleními
  • podpora pro marketingové oddělení
  • organizace firemních eventů
  • kompletní zajištění chodu kanceláře

Co požadujeme?

  • praxi na obdobné pozici
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • anglický jazyk – pokročilá úroveň (komunikace uvnitř společnosti)
  • znalost MS Office (uživatelská znalost)
  • znalost finančnictví výhodou

Co nabízíme?

  • stabilní zázemí perspektivní zahraniční společnosti
  • moderní kanceláře
  • možnost kariérního i finančního růstu
  • důkladné zaškolení
  • 13. plat
  • finanční bonusy
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na jazykové kurzy
  • příspěvek na stravování
  • teambuildingy
  • možnost nástupu ihned

    Místo výkonu práce: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.