Hledáme administrativní podporu pro manažera do stabilní české společnosti. Pokud jsi týmový hráč se smyslem pro detail, tak nám zašli svůj životopis! ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Pracovní náplň
- Zajišťování činností v oblasti komunikace a organizace
- Podpora obchodního oddělení
- Práce v interním systému
- Kooperace s ostatními odděleními společnosti
- Příprava administrativních záležitostí
Co požadujeme?
- Středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
- Pokročilou znalost práce v MS Office (tvorba tabulek, grafů)
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme?
- Zaměstnání v české společnosti s dlouholetou působností na trhu
- Stabilní zajímavou práci
- Příspěvky na stravování
- Vánoční večírek
- Lokalita: Olomoucký kraj
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu olomouc@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát