Mezinárodní stabilní výrobní společnost hledá do svých řad administrativní podporu vedení společnosti. Máte příjemné vystupování, umíte zvládat stresové situace a chcete využívat denně anglický jazyk na komunikativní úrovni? Pak hledáme přímo Vás.
Pracovní náplň
- podpora vedení společnosti
- zpracování objednávek a reklamací
- péče o potřeby našich zákazníků, vyřizování požadavků zákazníků
- spolupráce s oddělením nákupu, HR, podpora kolegů v rámci oddělení
- správa docházkových dat zaměstnanců
- objednávání a distribuce drobného občerstvení
- zajištění kancelářských potřeb jednotlivým oddělením
- vyřizování pošty a distribuce na jednotlivá oddělení
- vyřizování telefonických hovorů
- správa agendy a meetingů vedení společnosti
- poskytování podpory v době návštěv
Co požadujeme?
- SŠ / VŠ vzdělání
- AJ na pokročilé úrovni (denní komunikace se zahraničním vedením firmy, telefonická komunikace, vyřizování e-mailů a jiné korespondence)
- znalost MS Office na pokročilé uživatelské úrovni (Excel, Word, Power Point)
- zkušenosti v Back Office nebo zákaznickém servisu výhodou, nikoliv podmínkou
- příjemné vystupování a jednání s různými typy lidí, výborné komunikační schopnosti a dobrý time management
- schopnost pracovat pod stresem a tlakem, schopnost přizpůsobit se změnám
- trpělivost, pozitivní přístup, samostatnost, pečlivost, chuť učit se novým věcem
Co nabízíme?
- dobré platové ohodnocení a roční bonus
- flexibilní pracovní doba
- příspěvek na životní / penzijní připojištění
- podpora vzdělávání / vzdělávací kurzy / školení
- závodní stravování
- občerstvení na pracovišti
- firemní akce
- sleva na firemní výrobky
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu plzen@acjobs.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu plzen@acjobs.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Doporuč inzerát