Do menšího týmu v rodinné firmě, hledáme novou posilu se skvělou znalostí německého jazyka a chutí pomáhat zákazníkům. Máte zkušenosti s administrativou, objednávkami nebo komunikací se zákazníky – ať už z praxe, brigády nebo školy? Pak jste ideálním kandidátem!
Stabilní obchodně konzultantská společnost se sídlem v Brně přijme kolegu/kolegyni na pozici NĚMČINÁŘ/KA - KONZULTANT ZÁKAZNICKÉ PODPORY (33 - 36.000 KČ)
Pracovní náplň
- Každodenní komunikace se zákazníky v německém jazyce (e-mailem i telefonicky)
- Zpracování a sledování objednávek od A do Z
- Spolupráce s kolegy z různých oddělení v ČR
- Řešení reklamací a specifických požadavků zákazníků
- Administrativní úkoly spojené s provozem oddělení
Co požadujeme?
- Výbornou znalost německého jazyka (slovem i písmem) – nezbytná podmínka
- Minimálně SŠ vzdělání
- Praxe na podobné pozici výhodou
- Samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup
- Dobré komunikační dovednosti a orientaci na zákazníka
- Znalost práce s MS Office
Co nabízíme?
- Zajímavou a hlavně různorodou práci ve stabilní společnosti
- Než začnete pracovat samostatně řádně vás proškolí
- 25 dnů dovolené je ve společnosti standard
- Další benefity: příspěvek na penzijní připojištění, dotované stravování
- Nástup ihned nebo dohodou
- Absolventi - toto je šance také pro Vás! Pokud jste měli brigádu v zákaznickém servisu, určitě uvítáme Váš životopis!
- Lokalita: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát