Hledám člověka, kterému sedí datově-administrativní role, má rád přesnost, pořádek a umí pracovat rychle i samostatně. Někoho, kdo si poradí s rutinou, ale zároveň přemýšlí, jak věci dělat chytře, lépe a rychleji. Pokud v kontingenčkách vidíš příležitost a ne noční můru, všímáš si nesrovnalostí rychleji než antivir, a tabulky tě prostě baví… možná hledám právě tebe!
Představ se mi životopisem a staň se podporou našeho finančního oddělení!
Pracovní náplň
- Čeká tě denní tvoření a analýza v Excelu
- Inovuješ, nastavuješ, přicházíš s nápady, které ti práci usnadní
- Reporty jsou nedílnou součástí
- Udržuješ kontakt a komunikaci se všemi odd. společnosti i externími institucemi
- Dohled nad správou dat a správností finančních transakcí a toků
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- Předchozí zkušenost na pozici s pokročilým užíváním Excelu
- Kontingenční tabulky, makra v malíku
- Přesnost, preciznost, důslednost
- Spolehlivost, organizovanost, analytické schopnosti
- Chuť dále se rozvíjet - dáme ti možnost růst!
Co nabízíme?
- Nástupní mzdu dle zkušeností
- Příjemné bonusy
- Slevy na firemní produkty
- Propracovaný adaptační program
- Flexibilní pracovní dobu
- Moderní kanceláře a skvělý kolektiv
- Plné vybavení moderními nástroji
- Příspěvky a příplatky
- Možnost profesního i finančního růstu
- 25 dní dovolené
- Kanceláře v krásném AZ Toweru!
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát