Office & Executive Asistent/ka

Neaktivní nabídka

mzdové ohodnocení

okr. Brno-město


Office & Executive Asistent/ka

Jste organizovaný člověk, kterého jen tak něco nerozhází? Baví vás udržovat pořádek v administrativě a zajistit, aby vše ve firmě běželo hladce? Pak hledáme právě vás!

Budete klíčovým článkem mezi vedením a kanceláří, postaráte se o administrativu, schůzky, návštěvy i firemní akce. Pokud máte smysl pro detail, multitasking a dotahujete věci do konce, tahle role je pro vás jako stvořená!

Co bude vaší náplní práce?

*Péče o návštěvy, organizace firemních akcí a dárků pro vedení i kolegy.

*Administrativní podpora – tisk, kopírování, svazování dokumentů, archivace a ověřování písemností u notáře.

*Správa SPZ, parkovacího systému, telefonních služeb (T-Mobile), ČTU formulářů.

*Příprava podkladů pro firemní a sportovní akce.

*Dohled nad kancelářemi, kuchyňkou a kancelářským vybavením.

*Správa dokumentů pro ČUZK (LV, sbírka listin).

*Organizace vánočních aktivit (seznamy, dárky, firemní večírek, PF).

*Příprava prezentací ve spolupráci s grafikem, správa webu a sociálních sítí.

*Plánování schůzek a správa diářů.

*Kontrola e-mailové komunikace a příprava podkladů.

*Připomínání nedokončených úkolů.

*Zajištění pochůzek mimo kancelář (pošta, lékárna, čistírna apod.).

Koho hledáme?

*Minimálně středoškolské vzdělání.

*Technicky zdatného uživatele – dobrá znalost MS Office, práce s interními systémy výhodou.

*Člověka, který se zajímá o provoz firmy a zapojuje se do jejího chodu.

*Organizovanou a spolehlivou osobnost – schopnost rychle reagovat a prioritizovat úkoly.

*Komunikačně zdatného člověka – profesionální vystupování, samostatnost, pečlivost, diskrétnost.

*Administrativně schopného kandidáta – zkušenosti s kancelářskou agendou a prací s dokumenty.

*Člověka s odolností vůči stresu – schopnost práce pod tlakem a řešení nečekaných situací.

*Znalost angličtiny základní.

*ŘP sk. B.

Co nabízíme?

*Zajímavé finanční ohodnocení.

*Mobilní telefon k soukromému využití.

*Stravenkový paušál.

*Krásné kanceláře v centru Brna.

*Pracovní dobu 8:00 – 16:30.

*Příspěvek na životní pojištění od 2. roku zaměstnání.

*Možnost parkování v garáži.

*Nástup možný ihned.

Pokud vás tato pozice zaujala, neváhejte nás kontaktovat! Těšíme se na vás.

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu hykel@theones.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi.

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

.