Jste komunikativní a pečlivý člověk, kterého baví administrativa? Hledáte práci v Brně a rádi byste pracovali v pěkném prostředí? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis! Úspěšný autorizovaný autoservis přijme šikovného kolegu/kolegyni na pozici ASISTENT/KA - ADMINISTRATIVNÍ PODPORA BRNO (25 - 30.000 KČ)
Pracovní náplň
- Denní komunikace se zákazníky
- Zadávání zakázek do systémů
- Úzká spolupráce s příjímacími techniky
- Fakturace
Co požadujeme?
- Dokončené SŠ vzdělání
- Znalost MS OFFICE (Word, Excel)
- Mírně pokročilou úroveň anglického jazyka
- Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
- ŘP sk. B - aktivní řidič
Co nabízíme?
- Rozmanitou práci ve stabilní společnosti
- Dotované stravování
- Multisport kartu
- Roční prémie
- Nástup ihned nebo dohodou
- Lokalita: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát