Troufnete si na zpracování účetních úkonů? Domluvíte se alespoň částečně anglicky? Láká Vás zároveň pestrost a různorodost práce? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Pro menší českou společnost hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně podpoří jednatele v oblastech účetních, bankovních a logistických.
Pracovní náplň
- zpracovávat účetní agendu; správu podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání
- zpracovávat výkazy, přehledy pohledávek
- administrativně podporovat vedení společnosti
- administrativně vypomáhat oddělením ve firmě
- dojednávat dopravy
- komunikovat s dodavateli
Co požadujeme?
- zkušenosti na obdobné pozici 2 roky
- znalosti účetních vazeb (často vykonávaná činnost)
- znalost AJ (emaily, telefonáty se zahraničím)
- praktické dovednosti v práci MS Office – zejména práce s Excelem
Co nabízíme?
- 4 týdny dovolené + sickdays
- Roční finanční bonus
- Jazykový kurz dle výběru
- Občerstvení na pracovišti
- Vlastní kancelář
- Férové jednání
- Termín nástupu: IHNED/dle domluvy
- Lokalita: Praha 4
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát