VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉ KVALITY

Neaktivní nabídka

45000 - 58000 Kč

mzdové ohodnocení

Vhodný uchazeč bude zodpovědný za oblast zákaznické a procesní kvality, bude komunikovat se zákazníky, povede tým lidí, který zajišťuje agendu zákaznické a procesní kvality. Ovládáte AJ / NJ? Znáte standardy kvality pro automobilový průmysl? Máte zkušenosti s vedením týmu? Pak se nám neváhejte přihlásit!


Pracovní náplň

  • koordinace zákaznických reklamací včetně implementace nápravných opatření a komunikace se zákazníkem
  • koordinace interních reklamací
  • účast a zodpovědnost za zákaznické návštěvy a audity
  • zabezpečení plnění specifických zákaznických požadavků, zejména pak správa zákaznických portálů, provádění a aktualizace specifických zákaznických auditů, apod.
  • podílí se na zlepšovacích projektech v oblasti zajištění kvality dílů, snižování zmetkovitosti, aj.
  • sledování a vyhodnocování cílů a zavádění opatření směrem ke zlepšení kvality

Co požadujeme?

  • aspoň SŠ technického směru
  • znalost německého či anglického jazyka na komunikativní úrovni nutností!
  • znalost TS 16 949
  • zkušenosti s vedením lidí
  • organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, vysoké pracovní nasazení
  • zkušenosti s vedením lidí
  • orientace v technických výkresech, technický rozhled

Co nabízíme?

  • plat v rozmezí 45000 až 58000 dle zkušeností
  • možnost uplatnit se v nadnárodní společnosti
  • využití jazyků
  • firmení benefity
  • příspěvek na dojezd
  • závodní stravování

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty