VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉ KVALITY
45000 - 58000 Kč
mzdové ohodnocení
Vhodný uchazeč bude zodpovědný za oblast zákaznické a procesní kvality, bude komunikovat se zákazníky, povede tým lidí, který zajišťuje agendu zákaznické a procesní kvality. Ovládáte AJ / NJ? Znáte standardy kvality pro automobilový průmysl? Máte zkušenosti s vedením týmu? Pak se nám neváhejte přihlásit!
Pracovní náplň
- koordinace zákaznických reklamací včetně implementace nápravných opatření a komunikace se zákazníkem
- koordinace interních reklamací
- účast a zodpovědnost za zákaznické návštěvy a audity
- zabezpečení plnění specifických zákaznických požadavků, zejména pak správa zákaznických portálů, provádění a aktualizace specifických zákaznických auditů, apod.
- podílí se na zlepšovacích projektech v oblasti zajištění kvality dílů, snižování zmetkovitosti, aj.
- sledování a vyhodnocování cílů a zavádění opatření směrem ke zlepšení kvality
Co požadujeme?
- aspoň SŠ technického směru
- znalost německého či anglického jazyka na komunikativní úrovni nutností!
- znalost TS 16 949
- zkušenosti s vedením lidí
- organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, vysoké pracovní nasazení
- zkušenosti s vedením lidí
- orientace v technických výkresech, technický rozhled
Co nabízíme?
- plat v rozmezí 45000 až 58000 dle zkušeností
- možnost uplatnit se v nadnárodní společnosti
- využití jazyků
- firmení benefity
- příspěvek na dojezd
- závodní stravování
Doporuč inzerát
Vizitku můžete naskenovat pomocí QR kódu nebo stáhnout kliknutím na tlačítko "Stáhnout vizitku"
Smazat účet
Jste si jisti?
Úspěch
Špatný formát obrázku
Špatný formát životopisu
Ano
Ne
Přidat / upravit
Uložit
Neúspěch
text_acjobs_delete_cv
Požadovaná mzda
Úvazek
Vhodné pro
Odeslat
Vyberte