Jsi komunikativní, vstřícný a opravdu ti záleží na spokojené, zpětné vazbě, za tvoji práci? Dokážeš řešit tuto problematiku v anglickém jazyce, máš již praxi z výrobní společnosti, třeba v oblasti kvality a technické zádrhely tě motivují k hledání řešení? Pak mi zašli svůj životopis nebo zavolej, protože hledáme právě tebe!
Pracovní náplň
- Pravidelná komunikace se svěřeným okruhem zákazníků
- Aktualizace jejich potřeb a požadavků
- Řešení případných reklamací, zajištění nápravných opatření a vedení příslušné evidence
- Komunikace napříč odděleními firmy včetně zahraničních, sesterských společností
- Vykomunikování všech potřeb ve společnosti vedoucí ke spokojenosti zákazníka
- Příprava auditů
- Reporty přímým nadřízeným
Co požadujeme?
- Min. SŠ technického nebo ekonomického směru
- Může být vyváženo praxí z výrobní společnosti v oblasti kvality
- Analytické a technické myšlení
- Časová flexibilita, organizační a velice dobré komunikační schopnosti
- Aktivní práce na PC a jeho programech
- Aj - komunikativní úroveň slovem i písmem
- Příjemné, prezenční vystupování a prozákaznická orientace
- Ochota učit se a zdokonalovat
- Ochota dojíždět do místa výkonu práce/Pardubice
Co nabízíme?
- Nástupní plat 44.000 Kč
- Osobní ohodnocení a docházkový bonus
- Vlastní rozvržení pracovního plánu
- Flexibilní pracovní doba
- 25 dnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dotovaná strava v místní jídelně
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Pracovní vybavení - telefon a notebook
- Vzdělávací kurzy a školení
- Možnost profesního i platového růstu
- Sleva na firemní produkty
- Místo výkonu: Okr. Pardubice
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát