Úspěšná obchodní společnost s pevným postavením na trhu hledá manažera s vynikajícími řídícími a komunikačními dovednostmi. Ideální kandidát by měl mít zkušenosti v oblasti controllingu, zejména v obchodně servisním prostředí.
Pokud jste ambiciózní a zároveň zkušený manažer s potřebnými dovednostmi, rádi bychom Vás lépe poznali! Neváhejte a zašlete nám svůj životopis.
MANAŽER FINANČNÍHO CONTROLLINGU (až 120.000. Kč)
Pracovní náplň
- Strategické finanční plánování a controlling (forecasting, budgeting, reporting) pro CZ/SK.
- Zodpovědnost za měsíční a roční závěrku.
- Vypracování a rozvoj systému reportingu a analýz.
- Poskytování finančních analýz, reportů a doporučení managementu i ostatním oddělením.
- Provedení analýzy rentability obchodních případů.
- Koordinace controllingových procesů, sledování a zlepšování efektivity procesů a návrh relevantních změn.
- Monitorování a zajištění dodržování metodologie a směrnic společnosti.
Co požadujeme?
- Praxe v oblasti podnikových financí min. 5 let.
- Silné manažerské a komunikační dovednosti.
- Znalost obchodního prostředí.
- Analytické a systémové myšlení, pečlivost.
- Schopnost analyzovat procesy ve firmě s cílem jejich zefektivnění.
- Schopnost samostatně se rozhodovat a převzít odpovědnost.
- Nadstandardní znalost Excelu (pokročilé funkce, kontingenční tabulky); znalost Power BI velkou výhodou.
- Základní znalost českého účetnictví a IFRS.
- Výhodou je zkušenost z velké čtyřky.
Co nabízíme?
- Zajímavé finanční ohodnocení.
- Zajímavá práce v mezinárodním prostředí.
- 25 dní dovolené + 2 dny sick day.
- Kombinace práce v kanceláři a homeoffice.
- Mobilní telefon dle Vašeho výběru s firemním tarifem.
- Multisport karta.
- Stravenkový paušál.
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu hykel@theones.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi.
Doporuč inzerát