Zvládnete vyřídit vše, co zákazníci potřebují? Domluvíte se polsky a umíte něco říct i v angličtině? Uvítali byste možnost částečného home office? Pak hledáme právě Vás! Pošlete mi svůj životopis na simkova@acjobs.cz a začněte novou etapu v ZÁKAZNICKÉM SERVISU S ANGLIČTINOU A POLŠTINOU (30-40.000 Kč)!
Pracovní náplň
- Denní komunikace s dopravci a zákazníky
- Vyřizování reklamací
- Administrativa
- Reporting vedení
Co požadujeme?
- Komunikativní polština
- Angličtina alespoň ne mírně pokročilé úrovni
- Němčina výhodou
- Pečlivost
- Prozákaznický přístup
Co nabízíme?
- 25 dní dovolené
- Možnost částečného home office
- 13. plat
- Příspěvek na penzijní a životní připojištění
- Stravenkový paušál
- Možnost dalšího vzdělávání - školení, jazykové kurzy
- Firemní notebook
- Příspěvky na kulturní akce
- Místo výkonu práce: Plzeň
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát