Mluvíte plynule anglicky a máte zkušenosti se zákaznickým servisem, z call centra nebo z reklamačního oddělení? Rádi komunikujete s lidmi a administrativy se také nezaleknete? Chcete pracovat pro společnost, která si zakládá na rodinné a přátelské atmosféře? Pak mi pošlete svůj životopis a staňte se posilou týmu servisu na pozici: REFERENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (35-40.000 Kč)
Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky napříč světem
- Řešení reklamací a oprav
- Komunikace se servisním oddělením a koordinace termínů
- Fakturace a potřebná administrativa
Co požadujeme?
- Pokročilou znalost angličtiny pro denní komunikaci
- Znalost dalšího jazyka výhodou
- Praxi ze zákaznického servisu nebo call centra
Co nabízíme?
- 13. mzdu
- 25 dní dovolené
- Flexibilní pracovní dobu s pevným základem
- Příspěvek na stravování
- Systém Cafeterie
- Jazykové vzdělávání
- Multisport kartu
- Příspěvek na penzijko
- Příležitost i pro ABSOLVENTY
- Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
- Místo výkonu zaměstnání: Praha
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát