Orientujete se v logistických procesech a s tím souvisejícími dokumenty? Máte zkušenosti s vedením malého týmu a se zákaznickým servisem? Hovoříte plynule anglicky a německy a chcete ji využívat na denní bázi? Pak hledáme právě Vás! Prosperující firma hledá akutně posilu na pozici: CUSTOMER SERVICE MANAGER
Pracovní náplň
- motivace a vedení týmu (cca 15 lidí)
- rozdělování práce související se zákaznickým servisem pro německý trh
- řešení reklamací
- koordinace a zefektivňování procesů
- koordinace projektů od A do Z (od zadání objednávky, hlídání, po spárování platby)
- školení týmu, hlídání docházky, dovolené, hodnocení týmu, plánování rozvoje
- komunikace se zákazníky, řešení reklamací
- občasné pracovní cesty
- komunikace napříč firmou
- reportování vedení
Co požadujeme?
- min SŠ vzdělání
- zkušenosti s vedením týmu nutností
- NJ na výborné úrovni (B2 - C1) a AJ na úrovni alespoň B2 – nutností oba jazyky
- praxe v zákaznickém servisu
- pokročilá znalost práce na PC
- znalost logistických procesů
- znalost práce s objednávkami, fakturami, párováním účtů
- příjemné vystupování, komunikační a vyjednávací dovednosti
- organizačně schopný
Co nabízíme?
- mzda dle dosavadních zkušeností
- příspěvky na stravné, penzijko, životko
- příspěvky na dopravné, volnočasové aktivity
- 30 dní dovolené
- možnost práce na home office
- flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
- možnost dalšího vzdělávání
- denní využití jazyků + jejich vzdělávání
- přátelské prostředí v prosperující firmě
- bonusový systém
- 13. plat
- firemní akce
- možnost využití relax zóny
- místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát