Máš zkušenosti s prací na call centru? Jsi komunikativní, máš organizační schopnosti a víš, jak zkvalitnit práci operátorů? Chceš rozšířit tým odborníků v oblasti finančního poradenství? Pak mi zavolej nebo rovnou pošli životopis!
Pracovní náplň
- Vedení týmu operátorů aktivního call centra
- Náslechy hovorů, návrhy na zlepšení kvality práce operátorů
- Kooperace s trenérem operátorů
- Administrativa spojená s hodnocením operátorů
Co požadujeme?
- Středoškolské vzdělání
- Praxe na call centru
- Znalost práce s čísly (excel, google)
- Zkušenosti s vedením týmu velkou výhodou
- Pečlivost, zodpovědnost
- Analytické schopnosti
Co nabízíme?
- Plat 30.000 Kč plus provize
- 25 dní dovolené, 4 dny navíc na zotavenou
- Po zapracování možnost homeoffice
- Příspěvek na stravování
- Penzijní připojištění
- Program Benefit plus
- Notebook, služební telefon
- Místo výkonu práce Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát