Zajímáš se o oblast HR a chceš v ní získat cenné zkušenosti? Administrativu zvládáš levou zadní, jsi organizačně schopný/-á a mluvíš anglicky? Tak mi pošli životopis! Chyť příležitost za pačesy a buď: PERSONALISTA/-KA S AJ (35-40.000 Kč)
Pracovní náplň
- podpora hr oddělení
- správa docházkového systému
- administrativa spojená s nástupem (smlouvy, zdravotní prohlídky, apod.)
- správa vozového parku
- organizace firemních akcí
Co požadujeme?
- schopnost komunikace v AJ
- perfektní organizační a komunikační dovednosti
- ochotu a vstřícnost
- zkušenosti v personalistice - výhodou, ne podmínkou
- zodpovědnost a profesionalitu
Co nabízíme?
- možnost kariérního růstu
- 25 dní dovolené
- příspěvek na stravu
- jazykové kurzy
- školení
- příspěvek na penzijko
- kafeterie
Místo výkonu práce: Tachovsko
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát