Hledáme šikovného referenta nebo referentku administrativy, který se postará o naše smlouvy a zákazníky, aby vše bylo, jak má a zákazníci měli k dispozici všechny potřebné informace. Reagujte na inzerát: JUNIOR REFERENT/KA ADMINISTRATIVY
Pracovní náplň
- Objednávání a ověřování dostupnosti zboží, koordinace dodávky a instalace zařízení u zákazníků a s tím spojená fakturace tohoto zboží a služeb (většinou řešení nějakých zádrhelů jako dobropisy či vyrovnání smluv). Zpracování objednávek z e-shopu, komunikace s koncovými zákazníky
- Správa smluv a jejich zavádění je do našeho informačního systému a organizace objednávek v Excelu. Řešení měsíčních fakturací, vyrovnání smluv, zavádění dodatků atd.
- Co náplní Vaší práce nebude je sjednávání schůzek, příprava nabídek či aktivní prodej nebo telemarketing. Těchhle strašáků se bát nemusíte.
Co požadujeme?
- Máte za sebou ŠŠ/VOŠ.
- Máte zkušenosti s obchodní administrativou.
- Orientujete se v produktech MS Office (primárně Excel).
- Máte praxi s jakýmkoliv ERP systémem (Navision je výhodou).
Co nabízíme?
- Práci v mezinárodní společnost.
- Dovolenou navíc.
- SickDays.
- Zaškolení zkušeným kolegou.
- Motivující systém odměn.
- Příspěvek na stravování.
- Místo pracoviště: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát