Tajemník Generálního ředitele

Neaktivní nabídka

50000 - 70000 Kč

mzdové ohodnocení

Praha hl. Město

O nás SOLEK je přední energetickou skupinou, zabývající se projektováním, výstavbou a provozem solárních elektráren v Evropě a Latinské Americe. Za pomoci obnovitelných zdrojů přistupuje k budoucnosti naší planety zodpovědně a ekologicky, a to je důvod proč budujeme a udržujeme Solární elektrárny. Naše solární elektrárny úspěšně fungují na území Česka, Slovenka, Rumunska a Chile. Máme kanceláře v Praze a v Santiagu a nedávno jsme založili nové pobočky na Kypru v Kolumbii a v Peru. Neustále usilujeme o nové příležitosti a možnosti na trhu se solární energií. V rámci našeho růstu zvažujeme nové pobočky a elektrárny v Maďarsku, na jihu Evropy (Řecko, Portugalsko) a Vietnam, jako další země pro naši expanzi. Plánujeme prozkoumat jejich potenciál na trhu solární energií a začít výstavbu i v těchto zemích. Naším dlouhodobým cílem je vytvořit si portfolio projektů, jejichž výstavba bude přesahovat energetický výkon přes 1 GigaWatt. Přidejte se k nám a chopte se příležitosti zrealizovat s námi naši vizi pro zelenější a zodpovědnější budoucnost. Získejte možnost pracovat a vyvíjet zajímavé projekty v rostoucí firmě s velkým potenciálem! Souhrn pozice: Tajemník bude práva ruka vedení společnosti a bude zásadní pro efektivní fungování společnosti a toku informací z vedení k relevantním oddělení. Hledáme kolegu na dlouhodobou spolupráci, který bude fungovat jak prostředník mezi vedením firmy a jednotlivými odděleními (Finance, Projektový Management atd.)


Pracovní náplň

    - Podpora Generálního ředitele a vedení společnosti (Executive Team)
    - Spolupráce s vedením společnosti na zavádění, monitoringu a strategickém řízení, prostřednictvím tvorby a vyhodnocování plnění strategického a ročního plánu, Tasks, KPIs a rozpočtů
    - Příprava a koordinace podkladů pro strategické řízení, včetně přípravy strategických meetingů vedení firmy
    - Podílení se na tvorbě obsahu strategických materiálů
    - Plánování, organizace a moderace strategických a operativních meetingů
    - Koordinace klíčových aktivit společnosti mezi členy vedení, jejich podpora a mediace konfliktů
    - Spolupráce s vedením firmy na určení a prioritizaci našich business strategií
    - Starost o kalendář generálního ředitele, domlouvání schůzek a plánování zahraničních cest
    - Určení kritických výkonnostních ukazatelů liniových manažerů
    - Fungovat jako poradce hlavního vedení firmy co se týče personálních vztahů a měření výsledku a růstu firmy

Co požadujeme?

    - Vysokoškolské vzdělání (Bakalářské)
    - 5-7 let zkušeností z business developmentu, firemní strategie nebo předchozí zkušenosti z vedoucí pozice
    - Silné psané i mluvené komunikační dovednosti
    - Dobrá organizace a plánování času
    - Schopnost řešit konflikty v rámci managementu bez účasti vedení firmy
    - Schopnost úspěšně řídit několik projektů najednou
    - Dobré analytické schopnosti a zkušenosti s práci s daty
    - Strategické a kreativní přemýšlení

Co nabízíme?

    - 25 dní dovolené
    - Občerstvení na pracovišti
    - Práce v mezinárodním a dynamickém prostředí
    - Práce v zajímavém a rostoucím odvětví

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty