ASISTENT ZÁKAZNICKÉHO CENTRA (OZP)

Neaktivní nabídka

26000 - 30000 Kč

mzdové ohodnocení


Reagujte! Budete mezi prvními.

Rozrůstáme se a obsazujeme oddělení, v němž pomáháme s jednoduchou obsluhou zákazníků banky (po telefonu, emailem). Hledáme OZP (invalidní důchod), kteří ocení práci na míru, která se umí přizpůsobit Vašim specifickým potřebám. Ideálně máte maturitu, zvládáte pracovat na počítači a baví Vás se učit nové věci (nenáročné). Nevadí Vám pracovat z 90% z domu (home office).

Náplň práce:

  • Budete mít na starosti komunikace s našimi klienty jak už telefonicky tak emailem
  • Komunikovat s ostatními odděleními v rámci společnost

Nabízíme:

  • Stabilní tým
  • Místo výkonu: Hradec Králové nebo Náchod
  • Nadupaný benefit program

 

Práce je vhodná pro invalidní důchod I.-III. stupně, OZZ, OZP

Místo výkonu práce: Hradec Králové a Pardubice

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.