Chcete pracovat pro mezinárodní stabilní společnost a denně vést jednání v angličtině? Láká Vás přímá komunikace se zákazníky, kde byste měl/a zodpovědnost za celé obchodní oddělení? Výborně! Hledáme aktivního a pozitivně laděného člověka, který zastane funkci Key Account Managera. Zašlete mi svůj životopis v ANGLICKÉM jazyce ještě dnes!
Pracovní náplň
- péče o klíčové zákazníky firmy, aktivní kontakt s nimi
- orientace ve vývoji trhu - definice strategie a cenové politiky
- analýza zákazníků, případně akvizice
- zodpovědnost za nastavení a plnění obchodních cílů
- občasné cestování
- podřízenost Generálnímu řediteli v ČR a Obchodnímu řediteli v zahraničí
- spolupráce s kolegy ze zahraničních poboček
Co požadujeme?
- vzdělání technického nebo obchodního směru
- alespoň 3 roky praxe v oblasti obchodu nebo projektového vedení
- znalost automotive prostředí výhodou
- absolutně komunikativní úroveň AJ - denní užívání
- další jazyk výhodou
- komunikativnost, orientace na zákazníka, schopnost vyjednávání, samostatnost
Co nabízíme?
- práci v prosperující výrobní firmě
- flexibilní pracovní dobu
- příspěvek zaměstnavatele na dopravu
- další odborné vzdělávání
- jazykové kurzy na pracovišti
- příjemné prostředí a přátelskou firemní kulturu
- místo výkonu práce: okolí Mohelnice
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu olomouc@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát