Máte zkušenosti se zákaznickou linkou a rádi byste vedli menší tým podřízených pracovníků? Zvládnete se domluvit v angličtině nebo němčině? Jste systematičtí a rádi pracujete s čísly? Potom hledáme právě Vás! Významná nadnárodní obchodní společnost se silným jménem na trhu hledá kolegu na pozici: MANAŽER ODDĚLENÍ PÉČE O ZÁKAZNÍKY
Pracovní náplň
- péče o zákaznickou databázi, zpracování pochval / stížností
- vedení menšího týmu pracovníků
- vyhodnocování kampaní pro zákazníky a motivačních programů pro zaměstnance
- kontrola dodávek zboží určeného na kampaně zákaznického klubu
- spolupráce na marketingových aktivitách typu Direct Mail a promočních materiálů akcí
- práce se systémem, zpracování analýz, pravidelný reporting
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxi v oddělení péče o zákazníky / s věrnostními programy
- pokročilou znalost MS Excel
- schopnost vést vlastní tým, koordinovat ho a motivovat
- komunikativní úroveň anglického nebo německého jazyka
- analytické myšlení, velmi kladný vztah k číslům, inovativní přístup
Co nabízíme?
- adekvátní mzdové ohodnocení dle předchozí praxe
- 5 týdnů dovolené
- pružnou pracovní dobu
- zvýhodněné stravování / občerstvení na pracovišti
- příspěvek na jazykové kurzy
- přímý spoj z metra C (zdarma pro zaměstnance)
- možnost nástupu: IHNED
- místo výkonu: JV od Prahy
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát