Jste zodpovědný, precizní člověk, ovládáte anglický jazyk a chcete pracovat v mezinárodním prostředí? Neváhejte nám zaslat váš životopis! Úspěšná nadnárodní společnost rozšiřuje svůj tým o pozici: PRACOVNÍK BACK OFFICE (25 000 - 28 000 Kč)
Pracovní náplň
- příjem a zadávání objednávek do ERP systému
- sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
- správa dat zákazníků v systému
- kooperace s kolegy z podpory zákazníků
- tvorba fakturace
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxi v oblasti zpracování objednávek VELKOU VÝHODOU, další zkušenosti v administrativě/zákaznickém servise vítány
- anglický jazyk na velmi dobré úrovni
- preciznost a týmového ducha
- příjemné vystupování, odolnost vůči stresu
Co nabízíme?
- pohodový kolektiv a fajn šéfa
- zázemí stabilní nadnárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí v centru Brna
- motivující mzdové ohodnocení + roční bonusy
- 25 dní dovolené
- stravenky
- pružnou pracovní dobu
- kafeterie
- firemní akce
- místo výkonu práce: Brno centrum
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát