Hledáme člověka, který se zajímá o dodržování interních procesů ve firmě a má auditorské zkušenosti v oblasti řízení rizik a bezpečnosti informací. Zaujala Vás tato pozice a domluvíte se anglicky? Chcete pracovat v centru Plzně? Jestli máte zájem se dozvědět více, zašlete nám Váš životopis!
Pracovní náplň
- zajišťovat soulad s pravidly, vnitropodnikovými směrnicemi a právními předpisy v jednání společnosti a zaměstnanců
- provádět interní audity a vnitřní kontroly včetně systému řízení bezpečnosti informací
- zapojení požadavků Bezpečnosti informací do procesů a neustálé zlepšování
- kontrolování zabezpečování přesunu dat v komunikačních sítí
- proškolování zaměstnanců
- komunikace s managementem společnosti v rámci svých kompetencí
Co požadujeme?
- VŠ/SŠ vzdělání
- praxi v oboru řízení rizik a auditu
- angličtinu na komunikativní úrovni v psané i mluvené formě
- ochotu školit zaměstnance
- znalost principů auditu a rizikovosti, řízení rizik
Co nabízíme?
- flexibilní pracovní dobu 37,5 hodiny týdně
- 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- jazykové kurzy v pracovní době
- každoroční firemní akce
- příspěvek na závodní stravování
- Místo výkonu práce: centrum Plzně
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát