Ticket Coordinator

Neaktivní nabídka

30000 - 40000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno - město

Máte zkušenost s ticketovacím systémem a chtěli byste mít na starosti koordinaci supportu? Zajímala by Vás práce, ve které si můžete samostatně nastavovat nové procesy a řídit si svou práci? Zašlete nám Vaše CV a my se Vám ozveme!


Pracovní náplň

  • Koordinace a monitoring ticketů
  • Vytvoření spojovatele mezi supportním centrem a developmentem
  • Spolupráce s developery a TPO
  • Zpracování zákaznických ticketů
  • Tvorba reportů

Co požadujeme?

  • Aktivní znalost anglického jazyka
  • Zkušenosti s jakýmkoliv ticketovacím nástrojem
  • Znalost metodologie ITIL
  • Týmového ducha
  • Základní znalost agilní metodiky

Co nabízíme?

  • Školení a další vzdělávání (technické i soft skills kurzy)
  • Jazykové kurzy a kariérní rozvoj
  • Práci s moderními technologiemi
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Teambuildingové akce

  • Místo výkonu práce: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu it@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty