Máte zkušenost s ticketovacím systémem a chtěli byste mít na starosti koordinaci supportu? Zajímala by Vás práce, ve které si můžete samostatně nastavovat nové procesy a řídit si svou práci? Zašlete nám Vaše CV a my se Vám ozveme!
Pracovní náplň
- Koordinace a monitoring ticketů
- Vytvoření spojovatele mezi supportním centrem a developmentem
- Spolupráce s developery a TPO
- Zpracování zákaznických ticketů
- Tvorba reportů
Co požadujeme?
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Zkušenosti s jakýmkoliv ticketovacím nástrojem
- Znalost metodologie ITIL
- Týmového ducha
- Základní znalost agilní metodiky
Co nabízíme?
- Školení a další vzdělávání (technické i soft skills kurzy)
- Jazykové kurzy a kariérní rozvoj
- Práci s moderními technologiemi
- Příjemné pracovní prostředí
- Teambuildingové akce
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu it@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát