Znáte Cisco a sítě jako své boty? Pak hledáme právě Vás. Jde hlavně o poskytování služeb interním klientům, kdy se zaměříte se na druhou linii podpory při incidentech, požadavcích, událostech a problémech střední složitosti. Dík Vám tak IT infrastruktura a systémy zůstanou funkční.
Pracovní náplň
Odstraňování problémů a řešení incidentů s důrazem na důkladnost.
Realizace servisních požadavků a změn.
Spolupráce při zavádění nebo modernizaci projektů
Technická analýza příčin problémových tiketů.
Co požadujeme?
Je třeba umět plynně anglicky a pokud umíte i německy je to výhodou.
Jste ochotni pracovat 24x7 (samozřejmě se střídáním směn).
Máte zkušenosti s poskytováním podpory v síťovém prostředí Cisco.
Platný CCNP certifikát.
Co nabízíme?
10% roční bonus.
5 týdnů dovolené a 3 sick days.
Notebook a mobilní telefon.
Stravenky, příspěvek na důchodové a příspěvek na veřejnou dopravu.
Nadstandartní zdravotní péče a náhrada mzdy nad zákonnou náhradu mzdy ve výši plné pevné základní mzdy za dočasnou pracovní neschopnost do 21 dnů v roce.
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu hanslikova@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát