Chcete mít v rukou kvalitu a spokojenost našich zákazníků? Domluvíte se anglicky? Hledáte opravdovou výzvu? Tuto pozici obsazujeme poprvé, takže si budete moci tvořit vlastní procesy, pravidla, a ukázat nám, že vy na to máte!
Jako MANAŽER ZÁKAZNICKÉ SPOKOJENOSTI A REKLAMAČNÍHO AUDITU budete vést tým specialistů, kteří zajišťují rychlé a efektivní řešení záručních reklamací. Vaše práce je zásadní pro zlepšování kvality výrobků na základě dat a udržení nejvyšších standardů služeb.
Přidejte se k mezinárodní výrobní firmě, kde ceníme inovace a týmovou práci.
Děláme high-tech výrobu technologicky náročných komponent a zařízení pro tepelnou techniku a ventilaci.
Pracovní náplň
- Vedení, rozvoj a motivace týmu specialistů
- Efektivní řízení procesu záručních reklamací
- Analýza dat k identifikaci trendů a příčin
- Těsná spolupráce s výrobou na zlepšování kvality
- Zajištění dodržování standardů a auditu procesů
- Pravidelné reportování výsledků a optimalizace efektivity
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Praxe min. 3 roky ve výrobním, servisním či kvalitářském prostředí
- Prokazatelná zkušenost s řízením týmu a záručními procesy/reklamacemi
- Silná orientace na kvalitu, data a analytické řešení problémů
- Plynulá komunikace v češtině a angličtině
- Vynikající vedoucí a organizační dovednosti.
Co nabízíme?
- Férovou mzdu
- 25 dní volna
- Příspěvek na zdraví a volný čas
- Příspěvek na dojíždění
- Možnost výuky angličtiny
- Firemní kantýna
- Nástup možný: ihned/ dle dohody
- Lokalita: Mikulov
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu electro@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát