Baví tě administrativa, obchod a komunikace s klienty? Chceš být důležitou spojkou mezi zákazníkem a výrobou a mít pod kontrolou celý proces od objednávky až po expedici? Přidej se k menšímu týmu a využij své znalosti jazyků a doposud získané zkušenosti!
Flexibilní pracovní doba • Možnost home office • Práce v SAP
Mzda: 40-48.000 Kč
Lokalita: Smidary
Pracovní náplň
- Každodenní komunikace se zákazníky – telefonicky i písemně
- Zpracování objednávek od jejich přijetí až po expedici výrobků
- Zajištění termínů dodání a koordinace mezi zákazníkem a plánováním výroby
- Předávání požadavků zákazníků a pomoc při určování priorit výroby
- Administrativa spojená s fakturací a kontrolou konsignačních skladů
- Práce se systémem SAP a další běžná administrativa
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
- Velmi dobrou znalost angličtiny a němčiny
- Praxi na obdobné pozici
- Pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, práce s daty)
- Zkušenost s ERP systémem (SAP výhodou)
- Výborné komunikační dovednosti
- Spolehlivost, pečlivost a loajalitu
- Schopnost týmové spolupráce a flexibilní přístup k úkolům
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Penzijní připojištění
- Multisport kartu
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost občasné práce z domu
- Vánoční bonus, věrnostní odměny, příspěvek k narozeninám
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu civil.e@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát