Pracovní náplň
🛠️ Co bude vaší pracovní náplní:
• Vedení účetnictví dle české legislativy
• Zpracování a účtování došlých faktur
• Měsíční účetní uzávěrky a příprava podkladů pro DPH, závěrky a audity
• Tvorba analýz a reportů pro management
• Aktivní účast na digitalizaci účetních procesů
• Spolupráce s ostatními odděleními firmy
Co požadujeme?
✅ Co od vás očekáváme:
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Min. 7 let praxe na podobné pozici
• Dobrou orientaci v účetní a daňové problematice
• Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
• Znalost MS Excel (další nástroje MS Office)
• Znalost systému Helios – výhodou
Co nabízíme?
🎁 Co vám nabízíme:
• Stravenky na obědy
• Notebook, telefon a služební tarif
• 25 dní dovolené na odpočinek
• MultiSport karta, Makro karta a slevy u našich dalších partnerů
• Firemní akce
• Profesní vzdělávání
• Nadstandardní lékařská péče a poukázky do lékáren k Vánocům
• Home office
• Férový přístup a spolehlivost – co slíbíme, to platí
• Prémiové ohodnocení dle výsledků společnosti
• Přátelské pracovní prostředí – tým zkušených i mladých kolegů
• Kvalitní pracovní zázemí a moderní technologie
• Pracovat budete v architektonicky zajímavých kancelářích: https://www.earch.cz/architektura/clanek/stavebni-firma-hinton-sidli-v-napaditych-kancelarich-od-stanislava-fialy-mam-rad-jak-premysli-o-detailu-rika-generaln
📩 Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis přes formulář níže nebo kontaktujte přímo naši HR manažerku:
📞 Lenka Novotná – 721 626 834
📧 novotna@hinton.cz
Těšíme se na vás! Stavět nás baví – přidejte se k nám! 🧱👷♀️👷♂️
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát