Pracovní náplň
- Komunikovat se zákazníky z evropského trhu – telefonicky i e-mailem.
- Zajišťovat každodenní administrativní podporu zákaznického servisu.
- Spolupracovat s kolegy napříč odděleními a zeměmi.
- Navrhovat proaktivní řešení a hledat cesty, jak věci dělat efektivněji.
- Pomáhat budovat vztahy se zákazníky založené na důvěře a spolehlivosti.
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání s maturitou
- Komunikativní přístup a smysl pro organizaci
- Zájem o oblast zákaznického servisu nebo logistiky (předchozí zkušenost výhodou, ne podmínkou)
- Hledáme kolegy se znalostí těchto jazyků:
1) němčina (plynně) a angličtina (komunikativně),
2) angličtina (plynně),
3) italština (plynně) a angličtina (komunikativně).
- Kromě jazykových dovedností oceníme:
- Schopnost zvednout telefon místo posílání nekonečných e-mailů.
- Zdravý selský rozum a chuť si nejprve poradit sám/sama, než volat IT.
- Týmového ducha, smysl pro humor a chuť se učit nové věci.
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky nebo závodní stravování
- Firemní akce a příjemnou týmovou kulturu
- Možnost občasné práce z domova
- Zkrácenou pracovní dobu
- Bonusy/prémie
- Mobilní telefon a notebook
- Podporu vzdělávání a školení
- Kafetérii benefitní systém
- Lokalitu Teplice
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu usti@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát