Hledáš příležitost, jak odstartovat kariéru v obchodě? Máš tah na branku, rád(a) komunikuješ a chceš se učit od zkušených kolegů? Pak hledáme právě tebe!
Pracovní náplň
- Aktivní oslovování nových zákazníků (telefonicky, e-mailem nebo osobně)
- Péče o stávající klienty a budování dlouhodobých vztahů
- Příprava nabídek a zpracování objednávek
- Spolupráce s obchodním týmem a dalšími odděleními
- Práce s interním systémem a administrativní podpora obchodních aktivit
Co požadujeme?
- Komunikační a prezentační dovednosti
- Aktivní přístup a chuť učit se novým věcem
- Základní orientaci v obchodních principech
- Samostatnost, spolehlivost a týmového ducha
- Uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel, Outlook)
- Praxe v obchodě je výhodou, ne podmínkou
Co nabízíme?
- Zaučení a mentoring – podpora od zkušených kolegů a jasný plán zaškolení
- Možnost profesního růstu – kariérní posun v rámci obchodního týmu
- Motivační finanční ohodnocení – fixní mzda + bonusy za výsledky
- Flexibilní pracovní doba
- 5 týdnů dovolené – víme, že odpočinek je důležitý
- Firemní notebook a telefon
- Multisport karta nebo příspěvek na sport
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát