Chceš kombinovat technické myšlení s komunikací a organizací? Láká tě stabilní prostředí firmy, kde budeš klíčovým článkem mezi zákazníkem, dodavatelem a obchodním týmem? Přidej se k našemu tříčlennému týmu, kde budeš mít prostor růst a zároveň skutečně ovlivňovat věci kolem sebe!
TECHNICKÝ KOORDINÁTOR OBCHODU S AJ (45-50 000 Kč)
Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy – vše vás naučíme!
Pracovní náplň
- Zajišťování technického řešení požadavků zákazníků (specifikace, návrhy, konzultace)
- Denní komunikace s dodavateli i zákazníky (telefon, e-mail)
- Administrativní podpora obchodních případů – zpracování objednávek, hlídání termínů, podklady pro manažery
- Práce převážně v kanceláři (Brno), občasné cesty za klienty v rámci ČR
- Úzká spolupráce s obchodními manažery – budeš jejich pravou rukou
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Systémový a samostatný přístup, technické uvažování
- Komunikační dovednosti a organizační schopnosti
- Angličtina pro každodenní psanou i mluvenou komunikaci (dodavatelé)
- Řidičský průkaz sk. B (pro občasné výjezdy)
Co nabízíme?
- Samostatnou a různorodou práci v moderním prostředí
- Plnou podporu kolegů při zaučení i další spolupráci
- Flexibilní pracovní dobu
- Práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní firmě
- Stravenkový paušál
- Multisport kartu
- Moderní kanceláře v Brně a přátelskou firemní kulturu
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát