Hledáme novou posilu do administrativního týmu, která bude zajišťovat komunikaci se zahraničními klienty, podporovat obchodní zástupce a spolupracovat na realizaci exportních zakázek. Vhodné i pro šikovné absolventy! Neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Přidejte se do týmu na pozici: KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S AJ (35-40.000 KČ)
Pracovní náplň
- Administrativní zajištění zakázek včetně překladů a příprav podkladů
- Komunikace se zákazníky
- Tvorba nabídek, zpracování objednávek a exportních dokumentů
- Spolupráce s obchodním a výrobním oddělením
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Znalost práce v MS Office
- Znalost AJ - komunikativní slovem i písmem
- Samostatný a reprezentativní přístup
- Komunikační dovednosti
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- Přátelský kolektiv
- Zaškolení
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost firemního PC i automobilu
- Další finanční i nefinanční benefity
- Lokalitu: Okres Jihlava
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu ostrava@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát