KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÝCH OBJEDNÁVEK

Neaktivní nabídka

mzdové ohodnocení

okr. Rokycany

Máte dobré organizační schopnosti, umíte komunikovat a vyhovuje Vám práce v prostředí logistiky a výroby? Baví vás hledat řešení, být v kontaktu se zákazníky a koordinovat procesy od objednávky až po expedici? Pokud jsou Vaše odpovědi ANO, pošlete nám svůj životopis.

Stabilní společnost hledá posilu na pozici KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÝCH OBJEDNÁVEK!


Pracovní náplň

  • Zpracování zákaznických požadavků a jejich zadávání do systému
  • Plánování a koordinace vývozů podle požadavků zákazníků
  • Správa údajů v zákaznických portálech
  • Spolupráce s dopravci a interní logistickou sítí
  • Dohled nad stavem zásob a zajištění plynulého toku materiálu
  • Komunikace napříč firmou – výroba, plánování, kvalita i nákup
  • Podílení se na řešení nestandardních situací a reklamací
  • Příprava dokumentace k vývozu zboží (např. celní podklady)
  • Tvorba přehledů a hodnocení zákaznického servisu pro vedení
  • Podpora při interních auditech

Co požadujeme?

  • Máte SŠ vzdělání
  • Domluvíte se anglicky – ústně i písemně (NJ je výhodou)
  • Umíte pracovat v MS Office (hlavně Excel)
  • Umíte řešit situace s rozvahou a zůstat klidní i pod tlakem
  • Máte dobrý přístup k zákazníkům a umíte komunikovat napříč týmy
  • Výhodou praxe z oblasti logistiky nebo zákaznického servisu

Co nabízíme?

  • 25 dní dovolené
  • 3 dny sick days
  • Příspěvek na stravu
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Zaměstnanecké tarify
  • Kariérní růst

  • Místo výkonu práce: Rokycany

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

.