Hledáme šikovného a kreativního parťáka či parťačku k vedení společnosti. Ve dvojici s kolegyní si budete domlouvat směny tak, aby mělo vedení vždy spolehlivou podporu. Čeká tě nejen organizace a administrativa, ale i kreativní část – tvorba obsahu na sítě, nápady na PR nebo příspěvky do našeho interního časopisu. Občas přijde i e-mail nebo hovor v angličtině, ale nic každodenního.
Pracovní náplň
- Poskytování administrativní a organizační podpory vedení firmy
- Koordinace kalendářů, domlouvání schůzek, cest a péče o návštěvy
- Aktivní komunikace s kolegy i externími partnery (zákazníci, dodavatelé, úřady)
- Příprava materiálů k jednáním, vedení zápisů a sledování plnění úkolů
- Podílení se na marketingových a PR aktivitách – správa webu, sociálních sítí, návrhy propagačních výstupů
- Příprava a realizace firemních akcí a interních setkání
- Zajištění hladkého chodu kanceláře, vyřizování e-mailů, telefonátů i korespondence
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici
- Anglický jazyk alespoň B1
- Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Kreativita, zájem o marketing a sociální sítě
- Spolupráce v týmu, výborné komunikační dovednosti
Co nabízíme?
- Odměny, 25 dní dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Výuka cizích jazyků NJ a AJ
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Benefit program Cafeterie Benefit Plus, Multisportka
- MÍSTO VÝKONU ZAMĚSTNÁNÍ: PRAHA - HOLEŠOVICE
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát