Baví vás administrativa, ale nechybí vám ani kreativita a cit pro marketing? Chcete být pravou rukou vedení a zároveň přicházet s nápady na obsah na sociální sítě, PR aktivity nebo reklamní předměty? Úspěšná společnost hledá hledá novou posilu do týmu – šikovnou, zodpovědnou a nápaditou kolegyni na pozici: ASISTENT/KA VEDENÍ + PR (45 - 60.000 Kč)
Pracovní náplň
- Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
- Správa kalendáře, plánování schůzek a služebních cest
- Příprava podkladů pro jednání, vedení zápisů a hlídání plnění úkolů
- Komunikace s partnery, zaměstnanci i návštěvami
- Organizace firemních akcí, interních meetingů a péče o chod kanceláře
- Příprava podkladů pro propagační materiály, správa webu a sociální sítě
- Spolupráce na PR aktivitách a tvorbě interního časopisu
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání a zkušenosti na podobné pozici
- Organizovanost, pečlivost a schopnost zvládat samostatnou práci i týmovou spolupráci
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Komunikativní znalost AJ (stačí si občas poradit s e-mailem nebo telefonátem)
- Kladný vztah k marketingu, nápaditost, kreativitu
- Znalost MS Office a práce se sociálními sítěmi
Co nabízíme?
- Moderní kanceláře kousek od MHD
- Flexibilní pracovní dobu a 5 týdnů dovolené
- Výuku cizích jazyků (AJ, NJ) přímo na pracovišti
- Odborná školení, profesní růst, firemní časopis
- Nadstandardní příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Cafeterie Benefit Plus, Multisport karta, O2 Family program
- Výborná káva zdarma, masáže na pracovišti, kolárna a sprcha pro cyklisty
- Skvělý tým a práce, která rozhodně není rutina
- Místo výkonu práce: Praha
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát