Zboží, služby, dodávky, faktury, systém, reporting… pokud se vám z toho nemotá hlava, ale naopak se vám rozsvěcí kontrolky v mozku – pak tohle je pozice přesně pro vás. Do týmu hledáme člověka, který se ve světě nákupu cítí jako doma, má smysl pro pořádek, má komunikativní angličtinu a rád drží věci pevně v rukou.
Pracovní náplň
- Kontrolovat požadavky z výroby a dalších oddělení – a obratem zajišťovat potřebné komponenty i služby
- Objednávat, vyjednávat, koordinovat a přitom mít přehled o tom, kde se co zrovna nachází
- Komunikovat s českými i zahraničními dodavateli – e-mailem, telefonem i osobně
- Vyhodnocovat spolupráci s dodavateli a nastavovat optimální nákupní podmínky
- Hlídat správnost faktur i včasnost dodávek
- Pracovat s ERP systémem a zadávat parametry i ceny jednotlivých dílů
- Řešit dokumentaci, celní procesy a připravovat pravidelný reporting
Co požadujeme?
- Středoškolské vzdělání
- Zkušenost s ERP systémem a nákupem
- Komunikativní AJ
Co nabízíme?
- Dovolená 5 týdnů
- Bonus
- 13 plat
- Flexibilní pracovní doba
- Občasný Home office
- Pracovní notebook
- Příspěvek na dopravu, penzijní/životní připojištění
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Lokalitu: Kadaň
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu usti@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát