Jste zkušený odborník v oblasti správy nemovitostí? Nebojíte se i ekonomické stránky věci jako je hlídání rozpočtů, cenových odhadů a tvorba plánů? Chcete se podílet na rozvoji dynamicky rostoucí developerské společnosti v Brně? Máte technické vzdělání a zkušenosti s vedením týmu? Pak hledáme právě Vás!
Pracovní náplň
- Zajištění efektivní údržby a provozu budov většinou komerčního charakteru
- Řízení spolupráce s dodavateli a externími servisními firmami
- Řešení požadavků nájemců– nastavení pro klientského servisu
- Vyhodnocování technických problémů a navrhování optimálních řešení
- Vedení a motivování techniků a ekonomicko správního oddělení
- Rozpočtové řízení pro zajištění správy budov
Co požadujeme?
- Vzdělání v technickém oboru a praxi v oblasti facility managementu
- Dobrou orientaci v technických aspektech budov a jejich technologiích
- Zkušenosti s vedením týmu a koordinací údržby nemovitostí
- Praxi s jednáním s externími dodavateli, podílení se na jejich výběru
- Schopnost ekonomického řízení oddělení
- Samostatnost, leadership, proaktivní přístup
Co nabízíme?
- 60 – 70.000 Kč fix+ měsíční bonusy
- V případě plnění plánu roční bonus ve výši 1- 2 mezd
- 25 dní dovolené + sick days
- Stravenkový paušál
- Multisport karta
- Vzdělávání
- Další benefity
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát