Pracovní náplň
- Příprava a analýza finančního a manažerského reportingu
- Zpracování interních rozborů a analýz výsledků
- Práce s daty, účetními a interními systémy
- Analýzy cash-flow a správa investičních prostředků
- Spolupráce na tvorbě ročního finančního plánu
- Kontrola a aktualizace interních postupů
- Příprava podkladů pro audit a strategická rozhodnutí
- Úzká spolupráce s vedením společnosti
Co požadujeme?
- Skvělou znalost Excelu (pokročilé funkce, kontingenční tabulky)
- Min. 3 roky zkušeností v oblasti financí (ideálně reporting/controlling)
- Analytické myšlení, smysl pro detail a schopnost samostatného řešení problémů
- Orientace v účetnictví výhodou
- Schopnost pracovat v dynamickém prostředí a chuť se neustále učit
Co nabízíme?
- Přátelský a podporující tým
- Flexibilní pracovní prostředí (možnost home office po zapracování)
- Konkurenční finanční ohodnocení + bonusy
- 25 dní dovolené, sick days a široká škála benefitů (Multisport, odborné semináře, online lékařská podpora, občerstvení na pracovišti a další)
- Moderní kanceláře v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
Chceš být součástí stabilní a rostoucí společnosti? Pošli nám svůj životopis a staň se klíčovým hráčem v našem finančním týmu!
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu hykel@theones.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi.
Doporuč inzerát