Máte zkušenost s administrativní podporou manažera nebo vedoucího pracovníka ve společnosti? Jste komunikativní a máte příjemné a profesionální vystupování? Práce na počítači Vám nedělá problém? Pak hledáme právě Vás! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: ASISTENTKA ŘEDITELE Praha (35-45.000 Kč)
Pracovní náplň
- Zajištění administrativních úkonů
- Příprava podkladů
- Zápisy z porad
- Vystavování faktur
- Správa docházky
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ ekonomického směru výhodou
- Zkušenost na obdobné pozici
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Orientace v účetnictví výhodou
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Příspěvek na stravu
- Benefitní systém
- Roční odměny
- Možnost vzdělávání
- Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
- Místo výkonu práce: Praha 10
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát