HR ADMINISTRÁTOR

Neaktivní nabídka

Hledáte práci v oblasti HR, jste pečlivý a proaktivní typ? Máme pro Vás možnost uplatnit se v zázemí moderní mezinárodní společnosti. Rádi se s Vámi setkáme osobně, stačí jen poslat životopis. HR ADMINISTRÁTOR


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • Správa administrativy spojené s nástupem a výstupem zaměstnanců
  • Příprava materiálů potřebných pro hodnocení zaměstnanců
  • Komunikace s úřady
  • Práce s personálním softwarem a kontrola dat
  • Tvorba výkazů a statistik
  • Spolupráce na dalších personálních činnostech

Co požadujeme?

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Znalost pracovního práva
  • Zkušenosti z personalistiky, nejlépe výrobní společnosti
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni

Co nabízíme?

  • Práci v rostoucí mezinárodní společnosti
  • Dlouhodobé zaměstnání
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost odborného vzdělávání
  • Jazykové vzdělávání
  • 13 mzda
  • Flexibilní pracovní doba

  • Místo výkonu práce: Olomoucký kraj

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu olomouc@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.