Preferujete práci z home office a to až 80% Vaší pracovní doby? Hledáte uplatnění v mezinárodní společnosti, kde můžete na denní bázi využít Vaši perfektní němčinu a angličtinu? Máte výborné organizační schopnosti?
Pak je tato pozice určena právě Vám!!
Úspěšná rostoucí nadnárodní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
ASISTENT/KA ŘEDITELE s NJ/AJ – home office (35-45.000,- Kč)
Pracovní náplň
- plánování kalendáře, meetingů
- zajištění organizace zahraničních pracovních cest
- vyúčtování pracovních cest
- řešení příchozích mailů a další korespondence
- příprava podkladů k prezentacím
- administrativní podpora nadřízeného
- komunikace se zahraničními pobočkami
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti na obdobné pozici v mezinárodní společnosti
- německý jazyk na pokročilé úrovni (nadřízený je Němec)
- anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
- samostatnost, organizační schopnosti, výborné komunikační dovednosti
Co nabízíme?
- možnost práce převážně z home office (nadřízený tráví většinu času v zahraničí)
- pružnou pracovní dobu
- dovolenou navíc
- příspěvek na stravování
- sick days
- příspěvek na vzdělání
- příspěvek na sportovní aktivity aj.
- pracoviště: Praha 5
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát