Nabíráme on-line, tipy jak to v pohodě zvládnout

Firmy stále nabírají a pokud toho chcete využít, čeká vás poměrně nová věc – online pohovory. V čem se tyto pohovory liší? Na co si dát pozor a jak nebýt ve stresu?

1. Připravte se dopředu, nezapomeňte na poznámky

Zjistěte si dopředu informace o dané společnosti a opozici. Pokud budete mít přehled o směřování firmy, o hodnotách společnosti, zvýší vám to sebevědomí. Připravte si na stůl inzerát pracovní pozice, váš životopis a představení. Očekávejte typické dotazy: „Proč u nás chcete pracovat?“ „Čím můžete naší společnosti přispět?“

2. Neverbální komunikace je důležitá

Usmívejte se, chovejte se přirozeně a klidně. Udržujte oční kontakt a vyvarujte se ztrátě pozornosti. Především se nikdy nedívejte ani na mobil, ani na hodinky.

3. Otestujte techniku

Zkontrolujte připojení k internetu, zvukové a video funkce, ujistěte se, že máte vše nastaveno. Kompletně připraveni na pohovor byste měli být minimálně 10 minut před jeho plánovaným začátkem. Vyhnete se tak panice z toho, že nestíháte.

4. Zvolte vhodný dress-code a prostředí

Dejte se do gala, upravte se, abyste působili profesionálně. První dojem je klíčový, je to vaše vizitka a dáte najevo, že vám na práci záleží. Mějte u sebe připravenou sklenici vody. Vyberte zároveň vhodné místo a zkontrolujte, jak vypadá prostor okolo vás. Nechcete přece, aby byl kolem vás nepořádek ☹

5. Ptejte se

Zajímá vás, jak to ve firmě vypadá? Jaké jsou pracovní podmínky? Pokud máte jakékoliv pochybnosti, zeptejte se na konci pohovoru.

Sdílet blog


Zasloužíte si kariéru, kterou budete milovat...

Získejte vše, co potřebujete k vybudování kariéry, která vám přináší radost a vzrušení.