Chcete využít znalost chorvatského jazyka a zároveň mít možnost 1 – 3 dny v týdnu pracovat z domova? Hledáte zaměstnavatele, který Vám dá práci v kanceláři i bez předchozích zkušeností v administrativě? Pak čtěte dále! Firma působící v oblasti elektrotechniky hledá člověka se zájmem o práci v mezinárodním prostředí na pozici JUNIOR S CHORVATŠTINOU A HOME OFFICE
Pracovní náplň
- Komunikace s dodavateli na denní bázi (písemně i ústně - v chorvatštině)
- Dohled nad splatností a dodržováním termínů
- Vkládání dat do firemní databáze
- Včasné plnění úkolů
- Týmová spolupráce
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe v administrativě výhodou
- Komunikativní chorvatštinu, min. B2
- Schopnost plnit úkoly zadané nadřízeným
- Obecný přehled v účetnictví/obchodu výhodou
- Znalost práce na PC (Office)
- Znalost práce v systému SAP výhodou
- Pečlivost
Co nabízíme?
- Získání zkušeností s programem SAP
- Příjemné pracovní prostředí
- Po zkušební době 1-3 dny HOME OFFICE
- Možnost růstu na seniorskou pozici
- Zázemí stabilní firmy
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Motivující platové ohodnocení
- Místo výkonu práce: Moravskoslezský kraj
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu hradec@acjobs.cz. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát