Jste komunikativní, máte obchodního ducha a dokážete si zorganizovat práci tak, aby vše běželo podle plánu?
Do našeho menšího, sehraného týmu zákaznického servisu hledáme spolehlivého a zkušeného kolegu, který zvládne zodpovědnou agendu od přijetí objednávky až po expedici výrobků.
Pokud hledáte stabilní firmu, kde se na vás kolegové mohou spolehnout a kde je dobrá práce skutečně vidět, čtěte dál.
Pracovní náplň
- Kompletní zpracování objednávek – od příjmu až po expedici
- Denní komunikace se zákazníky (telefonicky i písemně)
- Zajištění dodacích termínů a předávání informací mezi zákazníkem a výrobou
- Spolupráce s plánováním výroby, určování priorit
- Práce v ERP systému
- Kontrola konsignačních skladů a samofakturace
- Vystavování faktur, příprava podkladů pro Intrastat a další administrativní úkoly
Co požadujeme?
- Máte praxi v zákaznickém servisu nebo logistice – ideálně v průmyslové výrobní firmě
- Jste komunikativní, organizovaní a samostatní
- Ovládáte angličtinu i němčinu alespoň na úrovni obchodní korespondence
- Zvládáte práci v MS Office, zkušenost se SAP/jiným ERP systémem je velkou výhodou
- Máte cit pro týmovou spolupráci a přátelský, profesionální přístup
Co nabízíme?
- Stabilní zázemí a přátelský tým, který vám pomůže při zaučení
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- 5 týdnů dovolené
- stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
- Multisport kartu
- bonusy – vánoční, věrnostní, narozeninové
- práci v moderním prostředí s férovým přístupem vedení
- Místo výkonu práce: Chlumec nad Cidlinou
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát