PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO SERVISU s AJ a NJ (okolo 45.000 Kč)

Neaktivní nabídka

43000 - 44000 Kč

mzdové ohodnocení

Jste komunikativní, máte obchodního ducha a dokážete si zorganizovat práci tak, aby vše běželo podle plánu?

Do našeho menšího, sehraného týmu zákaznického servisu hledáme spolehlivého a zkušeného kolegu, který zvládne zodpovědnou agendu od přijetí objednávky až po expedici výrobků.

Pokud hledáte stabilní firmu, kde se na vás kolegové mohou spolehnout a kde je dobrá práce skutečně vidět, čtěte dál.


Pracovní náplň

  • Kompletní zpracování objednávek – od příjmu až po expedici
  • Denní komunikace se zákazníky (telefonicky i písemně)
  • Zajištění dodacích termínů a předávání informací mezi zákazníkem a výrobou
  • Spolupráce s plánováním výroby, určování priorit
  • Práce v ERP systému
  • Kontrola konsignačních skladů a samofakturace
  • Vystavování faktur, příprava podkladů pro Intrastat a další administrativní úkoly

Co požadujeme?

  • Máte praxi v zákaznickém servisu nebo logistice – ideálně v průmyslové výrobní firmě
  • Jste komunikativní, organizovaní a samostatní
  • Ovládáte angličtinu i němčinu alespoň na úrovni obchodní korespondence
  • Zvládáte práci v MS Office, zkušenost se SAP/jiným ERP systémem je velkou výhodou
  • Máte cit pro týmovou spolupráci a přátelský, profesionální přístup

Co nabízíme?

  • Stabilní zázemí a přátelský tým, který vám pomůže při zaučení
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
  • Multisport kartu
  • bonusy – vánoční, věrnostní, narozeninové
  • práci v moderním prostředí s férovým přístupem vedení

  • Místo výkonu práce: Chlumec nad Cidlinou

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

.