Umíš si práci dobře zorganizovat, mít čísla pod kontrolou a máš radost, když všechno sedí do poslední koruny?
Chceš být součástí menšího týmu, kde tvá práce bude mít opravdový dopad a kde se na tebe kolegové spoléhají?
Do našeho brněnského týmu hledáme: SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ - HOMEOFFICE 1X TÝDNĚ (45 - 50.000KČ)
Pracovní náplň
- Kompletní vedení podvojného účetnictví (faktury, banka, pokladna, majetek, cestovné, interní doklady)
- Měsíční uzávěrky a kontrola DPH
- Roční uzávěrky, inventury a příprava podkladů pro auditory a daňové přiznání
- Spolupráce s kolegy z dalších oddělení i vedením firmy
- Práce v systému Pohoda a využití pokročilého MS Office
Co požadujeme?
- Výbornou znalost účetnictví a daňových předpisů
- Znalost programu: Pohoda
- Praxi s vedením účetnictví a uzávěrkami min. 3 roky
- Pečlivost, spolehlivost a schopnost dodržet termíny
- Samostatný přístup a smysl pro detail
- Zkušenost s účtováním e-shopu – výhodou
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek se smlouvou na dobu neurčitou
- Moderní kanceláře v Brně
- Home office 1× týdně a flexibilitu
- Menší přátelský tým a neformální firemní kulturu
- 5 týdnů dovolené, sick days, stravenkový paušál
- Služební telefon i k soukromým účelům
- Pitný režim (káva, čaj) na pracovišti
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu electro@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát